Des del mes de setembre del 2024 fins a l’abril d’enguany Vilafranca ha treballat, dins del programa EMERGE, en la prevenció d’incendis, amb la neteja dels paisatges del terme municipal, i en el desbrossament de diversos carrers del municipi. Amb 1 capatĆ s i 4 peons contractats, Vilafranca ha estat 8 mesos treballant per la millora del poble.
S’han netejat els paratges que envolten el municipi. Tota la zona del riu, el parc de Bonavista, el Llosar, les Coves de Forcall, i diversos camins. A mĆ©s, tambĆ© es va fer una neteja especial amb motiu de la carrera d’orientació, on es va preparar tot el recorregut. A mĆ©s, els dies amb alertes que els treballadors no podien eixir a la muntanya, es van dedicar a desbrossar diversos carrers i zones com l’exterior de la Creu Roja, l’Avinguda Castellfort, els voltants de l’ermita Sant Roc i Santa BĆ rbara i la residĆØncia de la tercera edat.
AixĆ, grĆ cies als 66000 euros de la subvenció del programa EMERGE Vilafranca va poder contractar a 5 persones per a realitzar aquests treballs de prevenció d’incendis i de millora del municipi.





