Home Noticies Cap de setmana musical a Vilafranca

Cap de setmana musical a Vilafranca

La música serà la principal protagonista de l’agenda cultural d’aquest cap de setmana amb dos concerts preparats per al dissabte i el diumenge. Pel que fa al dissabte, el Parador de Festes acollirà una exhibició de bureo popular organitzada per l’Associació Cultural Bureo de Vilafranca a les 16h. Abans, l’associació ha organitzat un dinar de pa i porta per a tot el veïnat interessat en participar.

El diumenge es canvia de registre i serà el torn del Cor de la Seu dels Ports de l’Universitat per a Majors de l’Universitat Jaume I. El grup estarà dirigit per Fernando Blasco, i actuarà davant del veïnat a les 12h a la Casa de la Cultura de Vilafranca. L’entrada és gratuïta fins completar aforament.

Amb aquests dos concerts comencen les activitats musicals a Vilafranca per donar pas a l’època nadalenca, amb un programa cultural basat en música en directe, cinema, un gran Betlem monumental o la festa de Cap d’Any per celebrar amb amics i familiars al Parador Municipal.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.