Cultura, gastronomia i esport en l’agenda d’activitats online de Vilafranca

Vilafranca es queda a casa

L’Ajuntament de Vilafranca ha presentat una completa agenda d’activitats per al pont de maig. Amb el lema ā€œVilafranca es queda a casaā€ veĆÆns, veĆÆnes i tots aquells seguidors del canal de Youtube de l’Ajuntament podran gaudir de la cultura, la mĆŗsica, la gastronomia o la literatura.

AixĆ­, demĆ  divendres dia 1, a les 11h hi haurĆ  estiraments amb Irene Montoliu, a les 12h Emilio Pons ensenyarĆ  a cuinar un deliciĆ³s plat, a les 17h Laura Cubertorer oferirĆ  un curs d’iniciaciĆ³ a la fotografia amb el mĆ²bil i a les 19h hi haurĆ  una visita guiada per Guillem Monferrer al retaule de la Mare de DĆ©u del Llosar.

El dissabte la jornada comenƧarĆ  a les 12h amb el contacontes ā€œUn viatge emocionantā€ amb Aina Farias. Anna Folch tornarĆ  a les 18h amb un tutorial de Amigurumi i a les 19h Sergio Altaba posarĆ  la mĆŗsica amb un ‘tardeo’ SessiĆ³ Al Perxi.

El diumenge, Pablo AndrĆ©s oferirĆ  a les 11h una classe de GAP+TĆ bata i a les 12h des de l’equip de Serveis Socials BĆ sics d’AtenciĆ³ PrimĆ ria de la Mancomunitat Comarcal Els Ports s’ensenyarĆ  el repte dels 15 dies amb una proposta per a millorar l’autoestima. A la vesprada, a les 17h Javier SoligĆ³ oferirĆ  un tutorial d’aquarelĀ·les amb cafĆ©; a les 18h BĆ rbara Monfort recomanarĆ  un llibre a tots els espectadors i a les 19h hi haurĆ  un concert de la UniĆ³ Musical.

CANAL DE YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCLWbocfsMdYVn_CWXd_NNMg