Els xiquets i xiquetes de l’escola infantil disposaran d’un nou espai per a la pintura mural

-Ajuntament, IES i ColĀ·legi creen una zona per a poder esmorzar a l’aire lliure

L’Ajuntament de Vilafranca estĆ  realitzant diverses millores als patis de l’Escola Infantil Municipal, l’IES i el ColĀ·legi. A l’escola infantil s’ha pintat un dels murs perquĆØ xiquets i xiquetes puguen disposar d’un espai en el qual confeccionar les seves pintures murals.

AixĆ­ mateix en colĀ·laboraciĆ³ amb l’IES i el ColĀ·legi s’ha creat una nova zona d’esplai que permetrĆ  als estudiants disposar d’un espai a l’aire lliure per a esmorzar. Al costat del menjador s’ha colĀ·locat gespa artificial i es disposarĆ  d’una zona de taules. D’aquesta manera es milloraran les condicions per a l’esmorzar d’estudiants i professors. Aquest nou espai, dedicat a un pati coeducatiu, marcarĆ  un abans i un desprĆ©s en els esbarjos dels nens i nenes de Vilafranca.