El retorno de Mary Poppins, la primera sessió de cinema a la fresca de l’estiu a la plaça de bous de Vilafranca

Cinema a la Fresca, Mary Poppins

Vilafranca va acollir una sessió de cinema a la fresca el dijous per la nit a la plaça de bous. Aquest clàssic de tots els estius ha tornat de nou enguany però en aquest cas amb adaptació a la nova normalitat i a les restriccions imposades per la Covid-19. Les mesures a seguir van ser molt clares i el personal de l’ajuntament les recordava a l’entrada: obligatorietat de fer servir la mascareta i de rentar-se les mans amb hidrogel a l’entrada, les cadires de l’arena eren per a ús de les persones majors de 70 anys i a les grades calia estar en grups màxim de 5 persones i separats a una distància de 2 metres.

En aquesta primera sessió de l’estiu es va projectar la pel·lícula el retorn de Mary Poppins, la reinterpretació del clàssic de disney del 2019. Un musical dirigit a públic familiar que va fer que gairebé 250 persones, entre menuts i grans s’aproparen a la plaça de bous en una nit que no va ser fresca però que convidava a dur ja una mànega llarga per estar agust. El públic vilafranquí ja coneix les nits de cinema a la plaça de bous i molts van portar les mantes i els polars per si de cas.

Des de l’ajuntament de Vilafranca es pretén potenciar el cinema a l’aire lliure aquest estiu i la cinta de Mary Poppins era la primera de les dues que tindran lloc al mes de juliol. El proper dia 30 coincidint amb l’inici del festival de música 775 es projectarà Yesterday, la pel·lícula, també musical, que rememora la trajectòria de l’arxiconegut grup de Liverpool, els Beatles. A més, per al mes d’agost també es preveu programar noves sessions coincidint amb la setmana de festes.