Homenatge a Carles Pons a Vilafranca

Aquest dissabte 22 de febrer la Sala de Teatre Carles Pons de la Casa de la Cultura de Vilafranca acollirĆ , des de les 19h, un homenatge a l’artista que li dĆ³na nom.

Actor de teatre, cinema i televisiĆ³, dramaturg i doblador, Pons va nĆ ixer a Vilafranca en 1955 i va morir en 1999 deixant desprĆ©s de si una completa trajectĆ²ria artĆ­stica amb tĆ­tols com Don Juan Tenorio en teatre, TranvĆ­a a la Malvarrosa en cinema, Manos a la Obra en televisiĆ³ i Parelles de fet, de fet parelles en la literatura.

D’aquesta Ćŗltima obra s’extrauen les peces que seran interpretades el dissabte sobre l’escenari vilafranquĆ­ i que seran interpretades per Sergio Altaba, Vanessa Altaba, AdriĆ”n Bayot, Laura Cubertorer, Zaira Fabregat, Anna Folch, CecĆ­lia GarcĆ­a, Berta Gil, Silvia Miralles, Miguel Ɓngel Prades, Javier SoligĆ³, Violeta Tena, Rafa Vicente, RaĆ¼l Torrent, Santi Vicente, Edmundo Vicente, Nando Vives, Josep Maria Zapater i membres de l’Aula de Teatre Carles Pons de l’UJI.

L’activitat estĆ  organitzada per l’Ajuntament de Vilafranca, el Centre dā€™Estudis dels Ports i La Xalera. Assenyalar que s’engloba dins de les activitats realitzades amb motiu de la capitalitat cultural valenciana del municipi.