L’Ajuntament activa la neteja de carrers a Vilafranca

-Es mantƩ el contacte amb les masies i els treballs aniran encaminats a restablir la normalitat

Des de les 7h del matĆ­ l’Ajuntament de Vilafranca i els equips del Consorci Provincial de Bombers i la Generalitat Valenciana estan treballant de manera coordinada per a tractar de restablir la normalitat en el municipi.

En l’observatori d’Aemet de la localitat s’han mesurat 86 centĆ­metres de neu. No obstant això, en nombrosos punts del municipi el vent ha propiciat que el gruix acumulat supere els dos metres.

L’Ajuntament ha activat a totes les pales disponibles en la localitat amb l’objectiu de netejar els carrers. TambĆ© ha treballat intensament la mĆ quina llevaneu municipal i les mĆ quines de bombers i Generalitat.

Des de l’Ajuntament s’ha mantingut contacte amb les masies. Una vegada finalitzades les tasques de neteja dels principals vials del municipi s’obrirĆ  el camĆ­ fins als nuclis disseminats. L’equip de Govern municipal ha estat coordinant tot l’operatiu tant en el municipi com amb EmergĆØncies. Des de la localitat s’ha solĀ·licitat l’activació de la Unitat Militar d’EmergĆØncies, com finalment aixĆ­ ha succeĆÆt.

AixĆ­ mateix des del consistori s’ha treballat en la neteja dels accessos al Centre de Salut i s’ha mantingut contacte permanent amb els serveis sanitaris per si hi havia alguna emergĆØncia.

L’Ajuntament tĆ© constĆ ncia de la caiguda de tres teulades pel pes de la neu acumulada, sense que calga lamentar danys personals.

DemĆ  tampoc hi haurĆ  classe a l’Escola Infantil Municipal, ColĀ·legi En Blasc d’Alagó i Institut de SecundĆ ria.