L’Ajuntament de Vilafranca pavimenta i millora les pistes forestals de cara a l’hivern

L’Ajuntament de Vilafranca ha finalitzat recentment la rehabilitaciĆ³ i asfaltat d’algunes pistes forestals del terme. AixĆ­ s’ha pavimentat la pista del pla de Dalt, des de la Torre Leandra fins a l’encreuament de l’Estrella, la zona anomenada Les Porteres.

TambĆ© s’ha pavimentat la pujada al repetidor, una pista que va ser rehabilitada aquest passat estiu. Alhora s’ha realitzat el manteniment bĆ sic de certs camins per a adequar-los i preparar-los per als possibles temporals d’hivern.

Es tracta d’una actuaciĆ³ de la Conselleria d’Agricultura i Seguretat i EmergĆØncies. Certs senders havien estat molt malmesos desprĆ©s de les Ćŗltimes nevades i juntament amb els tĆØcnics es va considerar necessari actuar sobre les parts mĆ©s afectades.