L’Ajuntament de Vilafranca renova les finestres del poliesportiu

L’Ajuntament de Vilafranca està canviant les finestres del poliesportiu de la banda del carrer Santa Teressa. D’aquesta manera es finalitzarà la substitució de tots els finestrals del polivalent vilafranquí que es van veure afectats per les dues darreres nevades. A la primavera ja es van substituir els que donen a la part del pati de les escoles que havien sofert més danys.

Les finestres que s’estan instal·lant són de PVC, amb vidre irrompible i amb gran capacitat d’aïllament. Es pretén que puguen resistir forts temporals d’hivern de fred, vent o neu, així com possibles cops de baló. Alhora també augmenta la seguretat davant dels infants.

Els finestrals anteriors, que dataven dels anys 80 s’havien anat trencant i degradant amb els anys i l’ús del poliesportiu. Així, juntament amb la substitució de les canals i una mà de pintura el consistori vilafranquí li haurà donat al pavelló un bon rentat de cara.