L’alcaldessa de Vilafranca, positiu per Coronavirus

Comunicat de l'Ajuntament de Vilafranca

-Silvia Colom ha estat aĆÆllada en tot moment i es troba amb bon estat de salut

-En una primera PCR va donar negatiu i en la segona prova realitzada ha donat positiu

L’alcaldessa de Vilafranca, Silvia Colom, estĆ  confinada i aĆÆllada al seu domicili desprĆ©s d’haver donat positiu per Coronavirus en una prova PCR practicada el dissabte 3 d’octubre.

L’alcaldessa ja estava confinada al seu domicili des de la setmana passada desprĆ©s d’haver estat en contacte amb una persona que havia donat positiu. Per aquest motiu Silvia Colom ja havia estat sotmesa a una prova PCR que va donar negatiu. No obstant aixĆ², mantenia el confinament preventiu seguint les indicacions mĆØdiques.

La primera edil de la localitat es troba amb bon estat de salut i seguint les indicacions mĆØdiques. Des del primer contacte amb la persona que va donar positiu Silvia Colom ha estat al seu domicili particular sense tenir cap contacte fora d’ell.

Abans de fer-se pĆŗblic aquest comunicat l’alcaldessa ha comunicat la situaciĆ³ a l’equip de Govern i als portaveus dels grups polĆ­tics representats a l’Ajuntament de Vilafranca.

Durant aquests dies l’alcaldessa segueix treballant des del seu domicili i resolent els temes el dia a dia del municipi a travĆ©s dels mitjans telemĆ tics.