L’alumnat de l’UJI per a majors reprén les classes presencials a Vilafranca

Universitat per a majors de Vilafranca.

L’UJI per a majors ha représ les classes presencials. Així, els i les alumnes que realitzen aquest curs 2020-2021 estudis en la subseu de Vilafranca de la seu dels Ports han tornat aquesta mateixa setmana a les aules. Encara que l’activitat en línia està sent una part fonamental de l’ensenyament a causa de la pandèmia de Covid19, la presencialitat continua sent essencial per a entaular relacions i generar sinergies entre l’alumnat. Indicar que en tot moment se segueixen les mesures de seguretat enfront del coronavirus com són l’ús de màscara, la desinfecció freqüent de mans i el respecte de les distàncies de seguretat.

Amb el trimestre actual a punt de finalitzar, s’han obert les inscripcions per als pròxims 3 mesos fins a final de curs. D’aquesta manera, totes les persones interessades a assistir a les classes de l’UJI per a majors a Vilafranca han de cridar a l’ajuntament (964 44 10 04) i preguntar per la tècnic de Cultura