Les festes, enguany del 12 al 21 d’agost

A falta de comissiĆ³ de festes, un any mĆ©s l’Ajuntament de Vilafranca ha pres la iniciativa d’organitzar la setmana gran de Vilafranca. Per aixĆ², la regidoria de festes ha comenƧat a reunir-se amb les diferents associacions i amb les famĆ­lies dels representants.

Les festes de Sant Roc del 2022 tindran lloc entre els dies 12 i 21 d’agost. EstĆ  previst que cada dia estiga organitzat per una associaciĆ³ o entitat i per aixĆ², ja des d’un inici, la corporaciĆ³ municipal agraeix a les agrupacions la seua ajuda i suport.

Tanmateix, es fa una crida perquĆØ els joves prenguen la iniciativa i s’animen a formar part de la comissiĆ³. Poder gaudir de les festes implica prendre la responsabilitat una vegada en la vida i organitzar-les. Formar part de la comissiĆ³ de festes Ć©s una responsabilitat que tothom ha de prendre perquĆØ aquestes continuen.