“Mariana Pineda” estrena el Reclam a Vilafranca

MARIANA PINEDA

Divendres que ve 15 de novembre la dissetena edició de la Mostra de Teatre Reclam arriba a Vilafranca amb “Mariana Pineda” de Federico García Lorca. L’obra, de 60 minuts de durada, arribarà de la mà de la Companyia 3000 Ducados integrada per Marta Vicent, José Zamit, Javi Alfonso i Mafalda Bellido i sota la direcció de David Mallols i José Zamit.

La Sala de Teatre Carles Pons de la Casa de la Cultura és l’escenari triat per a la representació, apta per a majors de 12 anys.

Sobre el mateix escenari, el Reclam tornarà a Vilafranca el dissabte 30 de novembre amb l’obra “Chucho” de la Zafarina Teatro a les 19h.

Cal assenyalar que l’esdeveniment està organitzat per la Diputació de Castelló, la Universitat Jaume I i l’Ajuntament de Vilafranca. Així mateix, Vilafranca és l’únic municipi de l’interior de la província que acull representacions del Reclam.