Bústia Ciutadana Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Tauler d'anuncis Seu electrònica Formacio i treball Ajudes i subvencions

Pròxims events

Dia Internacional del Llibre i els Drets d’Autor 2013 a Vilafranca.

1 Abril 2013a28 Abril 2013

dia-del-llibre.jpgEl 23 d’abril es celebra el Dia Internacional del Llibre i els Drets d’Autor, per a fomentar la lectura, la indústria editorial i la protecció de la propietat intelectual mitjançant el dret d’autor.
Per aquest motiu, els llibres publicats per l’Ajuntament de Vilafranca tornaran a tindre un descompte del 15% si es compren a l’Oficina de Turisme de Vilafranca.
Durada: Del dissabte 31 al dilluns 1 de maig de 2012.
Lloc de venda: Oficina de Turisme de Vilafranca.
Horari: De divendres a dissabte, de 10:00 a 13:30 h. i de 16:00 a 19:00 h.; diumenge, de 10:00 a 13:30 h. (consulteu l’horari especial amb motiu de la Setmana Santa i el Pont del Dia del Treball).
Entitat: Ajuntament de Vilafranca.