Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

IV Concurs de fotografia 2011: “La pedra en sec a Vilafranca”.

1 Juliol 2011a22 Octubre 2011

iv-concurs-fotos-vilafranca.jpgBASES DEL IV CONCURS DE FOTOGRAFIA 2011: “LA PEDRA EN SEC A VILAFRANCA”.

PARTICIPANTS:
- Fotògrafs aficionats o professionals, residents en el territori nacional o que residisquen fora del mateix.
- El guanyador del primer premi de la III edició d’aquest concurs no podrà participar en la de 2011.

TEMA I MODALITAT:
- La tècnica és lliure. Es poden presentar fotografies en blanc i negre, en color i en fotomuntatge, amb independència de si el procés és analògic o digital.
- El tema del concurs és “La pedra en sec a Vilafranca”.

FORMAT:
- Les obres s’han de presentar sense muntar en cap tipus de suport i amb una mesura màxima de 40 x 50 cm.
No s’admetran diapositives, ni fotografies enrotllades, ni les que es puguen rebre deteriorades per un embalatge deficient

OBRES:
- Es pot presentar un màxim de tres obres per persona. En el dors de cada obra hauran de constar les dades següents: títol de l’obra; nom i cognoms de l’autor / de l’autora; adreça completa; telèfon; e-mail.

RECEPCIÓ DE LES OBRES:
- Les fotografies s’han d’enviar lliures de despeses, a l’atenció de:
AJUNTAMENT DE VILAFRANCA - CULTURA
Av. Llosar, 26 - 12150 Vilafranca (Castelló)

TERMINI DE PRESENTACIÓ:
- El termini de recepció de les obres finalitzarà el dia 30 de setembre de 2011. En cap cas s’admetran les obres que es reben fora del termini fixat.

JURAT:
- El Jurat estarà compost pel guanyador del premi de l’edició anterior, així com per les persones inscrites en la VI Trobada d’estudi per a la preservació de la pedra en sec de Vilafranca.

PREMI:
- S’estableixen dos premis, que no poden quedar deserts, dotats amb 300 € per al Primer Premi i 150 € per al Segon Premi. Cap participant podrà obtenir més d’un premi.

RESOLUCIÓ:
- La decisió del jurat es farà pública el dissabte 22 d’octubre del 2011, a les Sales Gòtiques de l’Ajuntament de Vilafranca.

ALTRES DETERMINACIONS:
- L’Organització vetllarà pel bon estat i conservació de les obres, assumint la responsabilitat per possibles desperfectes o pèrdues per motius de transport, que puguen ocasionar-se amb les fotografies presentades.
- El conjunt de les obres presentades serà exposat a les Sales Gòtiques de l’Ajuntament de Vilafranca, entre els dies 1 d’octubre i el 27 de novembre de 2011.
- Les obres no premiades hauran d’arreplegar-se entre els dies 28 de novembre i el 31 de desembre de 2011 a l’Oficina de Turisme de Vilafranca, situada al Carrer Sant Roc 1. Transcorregut aquest termini, s’entendrà que les obres han segut abandonades, passant a formar part de la propietat i de l’arxiu fotogràfic de l’Ajuntament de Vilafranca.
- Les fotografies premiades quedaran en poder de l’Ajuntament de Vilafranca, que es reserva el dret de la seva exposició fent sempre menció a l’autor de les mateixes.
- Igualment, l’Organització es compromet a no usar de forma comercial i en cap concepte qualsevol imatge presentada a concurs. Ara bé, s’entén que els participants autoritzen a l’Organització per a la reproducció de les seves obres, en qualsevol mitjà o suport tècnic i digital, sempre que es realitze amb la finalitat de fer publicitat del concurs. En aquest cas, caldrà indicar sempre el nom de l’autor / de l’autora, però no hi haurà una contraprestació per drets de les seves obres.
- Els concursants es responsabilitzen totalment de la no existència de drets a tercers en les obres presentades, així com de qualsevol reclamació per drets d’imatge.
- La simple participació en aquest concurs implica la total acceptació de les presents bases.