Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

VI Concurs de maquetes de pedra en sec 2011 de Vilafranca.

1 Juliol 2011a22 Octubre 2011

iv-concurso-de-maquetas-de-vilafranca_0.jpgBASES DEL VI CONCURS DE MAQUETES DE PEDRA EN SEC 2011 DE VILAFRANCA:

1.- Podran participar totes les persones que ho desitgen, a excepció de l’artista guanyador del primer premi de la V edició d’aquest concurs.
2.- Les maquetes tindran que adaptar-se a la tipologia existent a Vilafranca, acceptant-se les diferents variants de construccions de pedra en sec.
3.- Cada concursant podrà presentar una obra, l`escala de la qual serà 1:20 aproximadament.
4.- Les maquetes es presentaran amb una plataforma adequada per a poder transportar-se i exposar-se.
5.- Podran utilitzar-se, discretament, materials que faciliten la compactació de les maquetes.
6.- El jurat estarà format pel guanyador del premi de l’edició anterior, així com per les persones inscrites a la VI Trobada d’estudi per a la preservació del patrimoni de la pedra en sec de Vilafranca.
7.- El termini de presentació de les maquetes serà fins el 30 de setembre de 2011.
8.- La recepció de les obres es farà a l`Oficina de Turisme, situada al Carrer Sant Roc 1, on els organitzadors lliuraran el corresponent rebut.
9.- El conjunt de les obres presentades serà exposat a les Sales Gòtiques de l`Ajuntament de Vilafranca, entre els dies 1 d’octubre i 27 de novembre de 2011.
10.- Les maquetes premiades restaran en propietat dels patrocinadors. 11.- Les obres no premiades hauran de recollir-se entre els dies 28 de novembre i el 31 de desembre de 2011 a l’Oficina de Turisme de Vilafranca. Finalitzat l’esmentat període, es considerarà que aquestes maquetes estan abandonades i passaran a formar part de la propietat de l’Ajuntament de Vilafranca.
12.- El veredicte del jurat serà inapel•lable.
13.- En cap cas els premis poden ser acumulables.
14.- Els organitzadors es reserven el dret de resoldre qualsevol cas no previst a les bases.
15.- El sol fet de participar en aquest concurs, pressuposa la total acceptació d’aquestes bases.
16.- L`acte de lliurament dels premis es farà el dia 22 d’octubre de 2011, a les Sales Gòtiques de l`Ajuntament de Vilafranca.

PREMIS:

- Primer premi: 200 €