Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

I Jornades de la patata a Vilafranca.

22 Octubre 2011a22 Gener 2012

I Jornades de la PatataLA PATATA (solanum tuberosum), original d’Amèrica del sud, es va dur al vell continent més com a curiositat que com a planta alimentària. Però prompte el seu consum es va extendre fin a convertir-se en un dels principals aliments a la gastronomia espanyola.
A Vilafranca la patata va anar molt bé, ja que la terra és molt pedregosa i el tubercle, poc exigent, s’adapta fàcilment al sòl. Ella matexa fou la que en temps de carències al municipi va salvar a la població de la fal i l’home va poder cultivar-la al llarg de la basta extensió de terrenys quen ens envolten.
Avui, des de la Taverna Restaurant l’Escudella i la Panaderia Ripollès volen retre homenatge al fruit amb aquestes jornades, demostrant totes les possibilitats que ofereix. Gaudiu d’elles!
Durada: Des del dia 22 d’octubre fins el 22 de gener de 2012 (aprox.).
Lloc: Taverna-Restaurant “L’Escudella” de Vilafranca (C/ Portell, 4).
Horari: Dilluns, de 10:00 a 15:00; dimarts tancat; de dimecres a divendres, de 10:00a a 23:00 h.; dissabte i diumenge 11:00 a 23:00 h.
Entitat: Taverna-Restaurant “L’Escudella” i Panaderia Ripollès de Vilafranca.