Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Disco Mòbil de la Comissió de Penyes 2012 de Vilafranca.

3 Desembre 2011

orquestas-y-discomoviles.jpgGran nit de música i regals amb la Disco Mòbil que organitzarà la Comissió de Penyes 2012 de Vilafranca.
Amb les consumicions es sortejarà un regal cada hora: un pernil; un MP4; una càmera digital; un GPS Garmin; i una televisió led HD.
I a més, si entres de 00:30 a 01:30 tindràs una consumició gratuïta i un xarrup de regal de cada consumició.
Dia: Dissabte 3 de desembre de 2011.
Lloc: Parador de Festes de Vilafranca 2011.
Hora: Desde la mitjanit.
Entitat: Comissió de Penyes 2012 de Vilafranca.