Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Vilaguay 2012 de Vilafranca.

21 Novembre 2011a5 Gener 2012

imagen3.gifQuan ens vulguem donar compte ja estaran ací les vacances de Nadal i els xiquets i xiquetes tindran moltes hores lliures. Per això des de l´Ajuntament de Vilafranca us proposem un més el VILAGUAY.Les activitats que es duran a terme seran:
- Dilluns 2: Taller de manualitats, jocs i conta contes.
- Dimarts 3: Taller de manualitats, jocs i pel·lícula.
- Dimecres 4: Taller de cuina i jocs.
- Dijous 5: Actuació i xocolatada.

- Dilluns 2: Taller de manualitats, jocs i conta contes.- Dimarts 3: Taller de manualitats, jocs i pel·lícula.- Dimecres 4: Taller de cuina i jocs.- Dijous 5: Actuació i xocolatada.Inscripció: Per participar cal omplir el full d’inscripció i presentar-lo a les Oficines Municipals de l´Ajuntament abans del 9 de desembre juntament amb el rebut bancari del pagament.

Preu: 15€/xiquet/a. Ara bé, si en alguna família participen 2 xiquets, el preu serà de 25€. Els diners s’hauran d’ingressar al compte de l´Ajuntament de qualsevol banc o caixa del poble.

Activitats dirigides a: Xiquets i xiquetes que vulguin participar i que estiguin entre Primer d’infantil i Tercer de Primària.

Dies: 2,3,4 i 5 de gener de 2012.

Lloc: Parador de Festes de Vilafranca.

Horari: De 10:00 a 13:00 h. (l’horari es deurà complir, ja que a les 10:15 h. la porta es tancarà i no es tornarà a obrir fins a les 12:45 h.).

Entitat: Ajuntament de Vilafranca.

US ESPEREM!

NOTA PER AL PARES:
- Els nens hauran de dur esmorzar i botella d’aigua tot marcat en el nom.
- Les jaquetes i roba s’agrairia que també estiguessin marcades amb el nom.
- El dimecres 4 hauran de dur un davantals i un taper.
- Recordem que l´horari començarà a les 10:00 i finalitzarà a les 13:00 h.