S’obri el termini per optar als programes balneari de la Generalitat i l’Imserso

27/12/11 La treballadora social ha informat sobre la convocatòria de balnearis de la Generalitat Valenciana en el periòde 2012-2013. Les destinacions són Chulilla, Cofrentes, Montanejos, Verche, Vilavella i Cabriel. Són torns de 8 dies. Les tramitacions se poden fer als serveis socials de l’Ajuntament de Vilafranca.

Fins al 31 de gener per als torns d’abril a agost de 2012 i de l’1 de febrer fins al 31 de març per als torns de setembre de 2012 a abril de 2013. Fins al 31 d’octubre hi haurà llista d’espera

Imserso

A banda l’Imserso ha convocat els balnearis per a 2012 a tot l’estat espanyol per a majors de 60 anys. Els preus són de 181,70 fins a 457,10 per plaça. Són torns de 10 i 12 dies. Les tramitacions se poden fer als serveis socials de l’Ajuntament. Els terminis d’inscripció per als torns de febrer a agost acaben el 16 de gener de 2012, mentre que per als torns de setembre a desembre la inscripció se pot fer fins el 16 de maig de 2011. La llista d’espera fins el 30 d’octubre.