Vilafranca Solidària organitza un concert benèfic a l’Arxiprestal de Morella divendres 30 a les 20h

CONCERT MORELLA BO28/12/11 Vilafranca Solidària ha organitzat una nova acció per recaptar fons destinats als països afectats per la fam a la Banya d’Àfrica. Es tracta d’un concert benèfic que tindrà lloc a l’Església Arxiprestal de Morella. Serà el divendres dia 30 a les 20h. El concert compta amb la col · laboració de l’Ajuntament de Morella i hi actuaran el trombonista vilafranqui Rubén Prades, l’organista morellà Ricardo Miravet i el trompetista de Traiguera Ramon Llatser. La campanya “SOS La Banya d’Àfrica” ​​es va iniciar el passat dia 23 de desembre amb el concert de Nadal de la Unió Musical de Vilafranca. Aquests dies continua amb l’exposició “10 anys d’exposicions a les sales gòtiques de l’Ajuntament de Vilafranca”. Des de Vilafranca Solidària es vol agrair la col · laboració d’aquests tres músics de renom per aportar un gra de sorra a l’alimentació dels més necessitats en l’anomenat “Banya d’Àfrica”. El programa del concert serà el següent:

Simfonia in C Dur … … … … … … … … … … … … … … ………. A. Scarlatti

Concert en Mi b Major … … … … … … … … …. …. G. C. Wagenseil
I. Adagio
II.Allegro Assai

Tres corals … … … … … … … … … … … … … … … … … … .. … … .. JSBach
“Tingues pietat de mi”
“Desperteu, us crida la veu del Senyor”
“Alegreu-vos estimats cristians”

Grand Jeux … … … … … … … … … … … … … … … … … .. … … .. M. Corrette