Els missatgers reials de Melcior, Gaspar i Baltasar visiten Vilafranca per rebre les cartes dels més menuts

DSC01568

30/12/11 Els patges de Melcior, Gaspar i Baltasar han fet un viatge llampec a Vilafranca per recollir les cartes dels nens de la població. D’aquesta manera han rebut les últimes peticions dels menuts. Més de 30 xiquets han acudit fins a la biblioteca municipal per lliurar les cartes i avançar els missatgers el bé que s’han portat durant l’any. El proper dia 5 de gener Melcior, Gaspar i Baltasar han anunciat la seva presència a Vilafranca a les 17h a l’escola infantil municipal. A més, a les 19h entraran en cavalcada des de la plaça de toros. Des d’allà es desplaçaran fins a la plaça on adoraran el naixement. A continuació avançaran cap a l’església parroquial de Santa Maria Magdalena per repartir els regals. Han confirmat a més que, en cas de portar carbó, serà per alguna estufa.