Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Vols conèixer Vilafranca?

1 Gener 2012a31 Desembre 2012

vilafranca-1.jpgL’Oficina de Turisme de Vilafranca et proposa conèixer aquesta localitat d’una forma amena i diferent, mitjançant una visita guiada a peu pel centre històric.

INFORMACIÓ GENERAL SOBRE LES VISITES:

Durada de les visites:
2 hores aproximadament.

Dia i hora de realització:
Cal concertar-los amb el responsable de l’Oficina de Turisme de Vilafranca.

Preus:
- Grups de menys de 30 persones (mínim 10 persones o equivalent): General, 3€; Reduïda (xiquets/es de 3 a 16 anys, desocupats, jubilats, visites reservades un dia abans de la seva realització i persones que s’allotjen en algun establiment de la comarca), 2€.
- Grups de més de 30 persones: General, 70€/grup; Reduïda (xiquets/es de 3 a 16 anys, desocupats, jubilats, visites reservades un dia abans de la seva realització i persones que s’allotjen en algun establiment de la comarca), 50€.

Lloc de sortida:
Oficina de Turisme de Vilafranca. situada al C/ Sant Roc, 1. Els grups es tancaran 5 min. abans de l’hora d’inici de la visita. Per favor, sigueu puntuals.

INSCRIPCIONS / RESERVES:

Oficina de Turisme de Vilafranca