Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Caminada de Reis per la comarca Els Ports: Vilafranca, Portell de Morella y Cinctorres.

7 Gener 2012a8 Gener 2012

caminada-reis-el-cami.jpgDescripció de l’itinerari:

Les dues etapes són de dificultat mitjana i d’uns 15 km cadascuna. L’itinerari que es realitzarà serà el següent:

* Dissabte 7 de gener de 2012: Vilafranca - Portell de Morella.
A les 10.00 h., eixirem des de les Oficines Municipals de l’Ajuntament de Vilafranca per a buscar la caletxa de Sant Pere, en direcció cap a Portell Morella. Dinarem en ruta i per la vesprada, en arribar al poble, visitarem el seu castell i el museu tèxtil. Ens allotjarem a l’hotel de Portell de Morella.

* Diumenge 8 de gener de 2012: Portell de Morella - Cinctorres.
A les 9:30 h. eixirem cap a Cinctorres. Durant el recorregut passarem per l’espectacular rambla Cellumbres, amb la seva roca Roja i Roca Parda. En arribar visitarem la localitat i dinarem al restaurant “El Faixero”.

Opcions i preu:

- El preu de la caminada total és de 85€, que inclou l’organització dels dos dies, el sopar i l’allotjament del dissabte, així com l’esmorzar i el dinar del diumenge.
- Per fer la inscripció cal enviar un correu a rmarti@elcami.org o telefonar al 964 25 01 68 / 647 87 02 22.
- El nombre màxim de places és de 25 persones
- Termini d’inscripció: 17/11/2011