Ajuntament

Alcalde i regidors Tràmits i actes de plens Perfil del contractant Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Turisme

Situació geogràfica Història Economia Climatologia Flora i fauna Com arribar Què visitar Què fer Gastronomia Guia comercial Allotjaments i restauració Tourist Info Galeries fotogràfiques

< Anterior | Inici | Següent >

Festivitat de Sant Blai 2012 de Vilafranca.

5 Febrer 2012

san-blas-2012-vilafranca.jpgDia: Diumenge 5 de febrer de 2012.

10:30 h. Missa solemne cantada en honor a Sant Blai, a l’Església Parroquial Santa Mª Magdalena de Vilafranca. També hi haurà benedicció de caramels (la Majoralia obsequiarà amb una bossa de caramels a l’entrada de l’església; el donatiu serà per a Sant Blai). 
2:00 h. Convit al Parador de Festes de Vilafranca. A continuació, Ronda de Sant Blai pels carrers de la localitat. Després “joies” al carrer Miralles del Carro.
17:00 h. Típica almoneda (subhasta) al Parador de Festes de Vilafranca.

Organitza: Majorals de Sant Blai 20121 de Vilafranca.