Bústia Ciutadana Alcalde i regidors Tràmits i actes de plens Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Exposició fotogràfica de Josep Melero: “L’aigua, font de vida i de bellesa”.

2 Març 2012a2 Maig 2012

expo-aigua.jpgJosep Melero Pérez és un fotògraf format a l’Escola de Fotografia de Barcelona. Llicenciat en Geografia i Història, sempre li ha interessat molt el món que l’envolta. Per això  la fotografia  ha estat sempre per a ell una forma de vida caracteritzada per una disposició permanent a captar la bellesa natural dels paisatges i la de moltes obres humanes presents en  pobles i ciutats que ha visitat.
Aquesta exposició és una mostra de fotografies que pretenen transmetre la bellesa de l’aigua en paratges naturals i urbans de diversos indrets d’Espanya i d’altres països. Mantenir aquesta bellesa és una tasca política i ciutadana que reverteix positivament en nosaltres.
Durada: Del divendres 2 de març al dimarts 2 de maig de 2012.
Lloc: Sales Gòtiques de l’Ajuntament de Vilafranca.
Horari: De divendres a dissabte, de 10:00 a 13:30 i de 16:00 a 19:00 h.; Diumenge, de 10:00 a 13:30 h.
(consulteu els horaris especials amb motiu de: la festivitat de Sant Josep; Setmana Santa; i el Dia del Treball).
Entitat  Ajuntament de Vilafranca.