Bústia Ciutadana Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Tauler d'anuncis Seu electrònica Formacio i treball Ajudes i subvencions

Pròxims events

La Nit del Titanic al restaurant “L’Escudella” de Vilafranca.

11 Febrer 2012a15 Abril 2012

jornades-titanic-escudella.jpgPer a commemorar el 100 aniversari del viatge del transatlàntic Titanic, “L’Escudella” de Vilafranca oferirà un sopar degustació de l’últim menú que es va servir en primera classe. També es recrearà l’ambient del menjador original (música, centres florals, etc.) i s’obsequiarà als/es comensals amb un facsímil facilitat per “Titanic Historical Society Museum” de la targeta d’embarcament i full de menú originals del vaixell més famós de la història.

Els dies en què es farà la recreació del menjador per al sopar seran: El dissabte 11 i 18 de febrer, així com el dissabte 14 i el diumenge 15 d’abril del 2012 (cal reservar prèviament).
No obstant, el menú es podrà degustar tots els dies d’obertura del restaurant (cal reservar prèviament).
Lloc: Taverna-restaurant “L’Escudella” de Vilafranca (C/ Portell, 4).
Horari: Dilluns, de 10:00 a 15:00; dimarts tancat; de dimecres a divendres, de 10:00 a 23:00 h.; dissabte i diumenge, d’11:00 a 23:00 h.
Entitat: Taverna-restaurant “L’Escudella” de Vilafranca.

Més Informació i reserves:
Web: www.lescudellavilafranca.com