Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Presentació del Banc Mediolanum a Vilafranca.

25 Febrer 2012
18:00a20:00

banco-mediolanum.jpgSón moments difícils per a tots: es senten notícies preocupants d’entitats financeres; es cobra per qualsevol gestió en tots els bancs, etc.Per això el Banc Mediolanum, que aquesta setmana ha complert 30 anys, vol fer arribar a tots els seus clients i amics que vullguen assistir a la presentació, una forma diferent de fer banca, més pròxima al client, més segura, amb major rendibilitat i sense a penes costos.

S’estan fent reunions per totes les ciutats d’Espanya, tant per a clients com per a no clients que estiguen interessats a informar-se. Per això, es farà també a Vilafranca a través de Beatriz Pitarch Vicente, perquè tant els clients que viuen allí com totes les persones que estiguen interessades a informar-se no hagen de desplaçar-se. L’assistència a la reunió no obliga absolutament a res; a més, es podran fer consultes sobre la situació econòmica actual.

Al finalitzar, entre tots el que hagen assistit, es realitzarà un sorteig d’una TV i es farà un Vi d’honor amb picoteig per a tots.

Dia: Dissabte 25 de febrer del 2012.
Lloc: Casa Social de Vilafranca.
Hora: 18.00 h.
Entitat: Banc Mediolanum.

Dia: Dissabte 25 de febrer del 2012.Lloc: Casa Social de Vilafranca.Hora: 18.00 h.Entitat: Banc Mediolanum.