Bústia Ciutadana Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Tauler d'anuncis Seu electrònica Formacio i treball Ajudes i subvencions

Pròxims events

Concurs de dibuix: “Una mascota per la Biblioteca de Vilafranca”.

23 Febrer 2012 18:00a21 Abril 2012 18:00

concurs-dibuix-bpv.jpgBases del concurs:

- Poden participar els xiquets i xiquetes de 3 a 12 anys.
- Els treballs han de ser originals i han d’incloure en alguna de les seves parts la llegenda “Biblioteca Pública Municipal de Vilafranca”.
- Es dibuixarà i pintarà amb qualsevol tècnica i es presentarà en format A4. Al darrer del full s’haurà d’indicar: nom, cognoms, telèfon i edat, així com el nom de la mascota.
- El treball es podrà presentar al Col·legi Públic En Blasc d´Alagó o a la Biblioteca de Vilafranca fins el 30 de març de 2012.
- Els/les autors/es cediran tots els drets de reproducció i es farà una exposició amb els treballs presentats.
- El jurat serà l’encarregat de seleccionar el/la guanyador/a.
- El lliurament dels premis serà el dia 21 d´abril de 2012 a la Biblioteca de Vilafranca.
- El premi serà un lot de llibres.

Organitza: Biblioteca Pública de Vilafranca.