Bústica Ciutadana Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Iberdrola talla la llum al repetidor de la Generalitat a Vilafranca. No es pot sintonitzar Canal 9 i Ràdio 9 i el tall pot afectar al telèfon 112.

05/02/12 A les 12,10 hores d’aquest dilluns 5 de Març, l’empresa Iberdrola ha precintat i clausurat el comptador de la llum que dona servei als equips del múltiplex de RadioTelevisió Valenciana al repetidor de televisió de Vilafranca i els canals de televisió que depenen d’ell (Canal 9, Nou 24 hores i Nou 2) han deixat de funcionar a Vilafranca.L’anomalia l’ha detectat Abertis, empresa que s’encarrega del manteniment dels equips de repetició a tota Espanya. L’empresa s’ha posat en contacte amb l’Ajuntament de Vilafranca, en concret amb la Regidoria de Noves Tecnologies per informar de que no hi havia subministrament elèctric en aquest comptador i que aquest fet afectava als equips de Canal 9, Ràdio 9 i a un dispositiu d’emergències del 112. Des de la Regidoria de Noves Tecnologies s’ha informat al tècnic de Vilafranca que s’encarrega de supervisar el repetidor del municipi qui ha informat, després de revisar les instal·lacions, que Iberdrola havia efectuat el precintat d’aquest comptador. És més, inclús s’ha retirat per part de l’empresa el propi comptador que dona servei al múltiplex.En aquestos moments es desconeix si Iberdrola ha efectuat més tallades d’aquest tipus a la geografia valenciana i si el motiu del mateix podria derivar-se de l’important deute que acumula RadioTelevisió Valenciana amb l’empresa elèctrica. Tot apunta a que el tall s’ha realitzat per aquest fet. Ara, caldrà esperar a conèixer les impresions al respecte d’aquest tipus de talls que dona Iberdrola i la pròpia RadioTelevisió Valenciana.