L’Ajuntament aprova esta vesprada el pressupost de 2012.

12/03/12 L’Ajuntament de Vilafranca celebra aquesta tarda sessió ordinària del ple. Un dels punts més destacats serà l’aprovació del pressupost de 2012, després del seu debat en la comissió de comptes celebrada la passada setmana. El municipi també aprovarà el Pla Territorial Municipal d’Emergències. Aquest pla va ser sol·licitat en reiterades ocasions davant la Conselleria de Governació per definir com actuar en cas d’inundacions, nevades o incendis forestals. La sessió també servirà per aprovar una declaració sobre dia de la dona treballadora. El consistori donarà compte del nombre de veïns empadronats amb data d’1 de gener de 2012. Els regidors analitzaran també el plec de clàusules per a la concessió del subministrament d’aigua potable a la localitat. Altres aspectes passen per diverses mocions de Compromís sobre el 8 de Març i la condemna de les actuacions policials al IES Lluís Vives de València. La formació demana la dimissió-destitució de la delegada del Govern a la Comunitat Valenciana. Serà a partir de les 19 h. al saló de sessions.