Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Classes de sevillanes a Vilafranca: Reunió informativa.

16 Setembre 2013a30 Setembre 2013

El curs està dirigit a principiants i persones que vulguin repassar els seus coneixements de sevillanes; també s’impartiran classes de castanyoles.

sevillanas.jpg- Les inscripcions es faran a les Oficines Municipals de l’Ajuntament de Vilafranca.
- Les classes començaràn la primera setmana d’octubre.
- Hi haurà una reunió informativa per concretar el dia i l’hora de les classes, el dilluns 30 de setembre a les 19 h., a la Casa de Cultura de Vilafranca.
- Professora: Meri.

Organitza: Ajuntament de Vilafranca.