Vilafranca Solidària donarà suport a una escola d’Hondures amb el CD “L’Escola de la Selva”.

CLIC ACI PER VEURE FOTOS
14/08/12 Vilafranca Solidària continua desenvolupant accions d’ajuda a projectes de cooperació internacional. Dilluns a la tarda es va presentar a Vilafranca el CD “L’Escola de la Selva”, un projecte que pretén ajudar a l’ONG Helping Hondures Kids en el desenvolupament de l’educació al país. Sonia Mestre, David Miralles i Xavi Monfort han estat els encarregats de promoure una iniciativa que ajudarà a un orfenat de 22 nens abandonats o víctimes d’abusos i al col · legi The Jungle School, una escola privada gratuïta situada a la selva hondurenya, que atén un centenar d’alumnes.

El CD compta amb la col · laboració de veïns anònims de Vilafranca que han posat la veu a la interpretació de 13 temes. A més Vicent Querol i Carlos Álvarez han compost la lletra i la música de L’Escola de la Selva, que dóna títol al CD. Cada cançó està apadrinada per una empresa o entitat relacionada amb Vilafranca.

Les cançons s’han gravat en l’estudi de Carlos Álvarez, que ha estat l’encarregat dels arranjaments i la masterització del mateix. En la presentació la Casa de la Cultura de Vilafranca es va omplir de públic. Més de 300 persones van col · laborar en la posada de llarg de la iniciativa. A la presentació el pallasso Nandet va fer de fil conductor entre la interpretació de les cançons incloses al CD.

La regidora de Benestar Social, Maria Teresa García, va destacar el paper de l’educació i com Vilafranca es compromet amb projectes solidaris. Vilafranca Solidària ja ha treballat en iniciatives que han ajudat a la Banya d’Àfrica a través de diverses campanyes. Maria Teresa García va destacar la col · laboració desinteressada de tots els que han participat en el CD solidari.

El CD s’ha posat a la venda al preu de 8 euros. Durant l’acte es va celebrar el sorteig de caixes de vi donades pel celler maig Casanova i es van sortejar estades al Gran Hotel Peníscola. A més, al CD, han col · laborat Terra Atomizada, Autoescoles Trànsit, Transports Monfort, Llibreria Argot, Fills de Rafael Herrero, Tot Cd, Automòbils Altaba, Supermercats Charter i l’Ajuntament de Vilafranca.

El CD ha comptat amb la col · laboració desinteressada de Diego García, Sergio Andrés, Pau Colom, Vicent Marin, Maria Monfort, Raúl Monfort, Carlos Pitarch, Fernando Troncho, Artur Álvarez, Israel Flors, Javi Sos, Susana Montoliu, Maria Jesús Montoliu, Pau Sancho, Nandet Vives, Vanessa Altaba, Susanna Marín, Paul Val, Juan Carlos Andrés, Quique Tena, Rubén Prades, Jesús García, Iris Miralles, Sara Fabregat, Sara García, Raül Sirvent, Joan Prades, Antonio Albalat, Carla Marín, Alex Andrés , Carla Monfort, Miquel Fonts, la comissió de festes 2012 i el disseny d’Anna Prades.