Cap de setmana: bureo, cinema i conferència sobre la fractura hidràulica

Cantadors, balladors i músics de Vistabella, Culla, Anglesola, Mosquerola, Puertomingalvo i Vilafranca es reuniran dissabte a Vilafranca en un gran “bureo”. Serà una trobada en què s’escoltaran les notes de la música més popular de les comarques de Terol i Castelló. En el passat els bureos constituïen les grans festes en les masies. Els que encara els han viscut mostraran el seu bon fer en aquesta trobada que tindrà lloc al Parador de Festes de Vilafranca. A les 13h arribaran els representants dels diferents municipis. Després un dinar de pa i porta es celebrarà un gran Bureo que té hora d’inici però no de final.

-Cinema a Vilafranca

D’altra banda aquest cap de setmana torna el cinema a la Casa de la Cultura de Vilafranca. A les 18h es podrà gaudir de la pel · lícula Blancaneus. D’aquesta manera l’Ajuntament de Vilafranca continua amb el seu compromís d’acostar les estrenes al cinema de la localitat, evitant així que els veïns del municipi i localitats veïnes s’hagin de desplaçar fins a Castelló o Benicarló.

D’altra banda el diumenge al videoclub es projectarà la pel · lícula Happy Feet 2 en horari infantil i La Font de les Dones per a adults. Totes les activitats es poden consultar a www.ajuntamentdevilafranca.es

-L’AJUNTAMENT ORGANITZA UNA XERRADA PER INFORMAR SOBRE L’FRACKING

D’altra banda l’Ajuntament de Vilafranca ha organitzat una conferència per explicar als veïns com pot afrectar la prospecció petroliera amb el mètode del Fracking. El dissabte dia 1 de desembre a les 17h la cita serà a la Casa Social, amb la presència de José Luis Simón, catedràtic de geologia de la Universitat de Saragossa i Ignacio Morella, catedràtic de geologia de la Universitat Jaume I de Castelló.