Recollida de medicaments i joguets

05/12/12 Vilafranca serà més solidària encara en aquestes dates. A través del projecte integral Vilafranca Solidària i amb la col · laboració de nombroses associacions i entitats del municipi s’han organitzat diverses activitats que faran més feliç i milloraran la vida de la gent que ho necessita. Així, durant desembre i gener, es recolliran medicaments per a un dispensari a la Costa d’Ivori. A partir de les jornades de gent gran l’associació de pensionistes i jubilats Francolí es va posar mans a l’obra. Així, durant tots els dimecres, de 11h a 13h a la Casa Social, es recolliran medicaments no caducats i diners per adquirir-los.
Es destinaran al dispensari que gestionen els Carmelites i SOLMUN a Costa d’Ivori. A la iniciativa també està implicada la doctora vilafranquina Marga Marín.
Recollida de joguines

D’altra banda, i perquè tots els xiquets rebre joguets, a l’oficina de turisme ha començat la recollida de joguines. Els que vullguen col · laborar amb Pare Noel i els Reis Mags els poden dipositar en l’horari de l’oficina de turisme. Les joguets els gestionarà Càritas de Vilafranca i Càritas Castelló.