Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Exposició de Lola Tajahuerce en Vilafranca: “Momento Actual”.

1 Juny 2013 10:00a30 Juny 2013 14:00

El pròxim dissabte 1 de juny s’inaugurarà a Vilafranca l’exposició de Lola Tajahuerce “Moment Actual”. Es tracta d’una mostra crítica i divertida en la què el color és important, ja que durant molts anys l’autora l’ha estudiat i experimentat en profunditat.

cartel-vilafranca-lola-web.jpg

Lola Tajahuerce és una artista nascuda a Sòria i fincada a Castelló des de fa 18 anys. Va estudiar Belles Arts a la Universitat Politècnica de València i, des de llavors, sempre ha estat en contacte amb l’art.

En relació a la seva faceta artística ha sigut guanyadora de diversos premis de pintura a Sòria, Saragossa, València… i seleccionada en diversos concursos. Ha realitzat moltes exposicions individuals i col·lectives a  Castelló, València, però també en altres localitats de l’Estat Espanyol, així com també alguna itinerant per diversos àmbits europeus.

Després de treballar formes abstractes durant alguns anys i dedicar-se més tard a l’estudi del color en les seues composicions, Lola Tajahuerce torna a rependre l’etapa figurativa amb la sèrie “Moment Actual”. Conforme la situació socioeconòmica es complicava amb tants retalls i privatitzacions, alguna cosa en l’interior se li movia. Així decidix que a partir del 2013 representaria de forma subjectiva este moment històric tan preocupant i sense consciència social.

Duració: Del dissabte 1 al diumenge 30 de juny del 2013.

Lloc: Sales Gòtiques de l’Ajuntament de Vilafranca.

Horari: Oficina de Turisme de Vilafranca

- Del dia 1 al 14 de juny: Dissabtes, de 10:00 a 13:30 i de 16:00 a 19:00 h.; diumenges, de 10:00 a 13:30 h.
- A partir del 15 de juny: De dimecres a dissabte, de 10:00 a 14:00 i de 17:00 a 20:00 h.; diumenges, de 10:00 a 14:00 h.

Col·labora: Ajuntament de Vilafranca.