“Les del Paraban” ofereixen el seu teatre social per reflexionar sobre el sexisme en els contes

Les del Paraban

24/12/13 La biblioteca de Vilafranca ha acollit l’actuació de Les del Paraban que van representar “La Ventafocs que no volia menjar perdius”. L’obra s’emmarca dins de la campanya de Vilafranca Solidària que aquest any se centra en l’educació en igualtat entre homes i dones, per prevenir sobre la discriminació sexual. Després de la representació s’ha celebrat un debat sobre com veia el públic els contes i el seu tractament de les relacions entre els homes i les dones. L’obra ja s’ha representat en centres d’atenció a dones, a la universitat o altres espais públics. Nombrosos xiquets, xiquetes, pares i mares han assistit a la representació. Els i les integrants de Les del Paraban ha estat els encarregats d’adaptar aquesta obra.