Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Tauler d'anuncis Formacio i treball Ajudes i subvencions

Pròxims events

Visites Guiades al Museu de la Pedra en Sec, l’Església i l’Ajuntament.

1 Març 2017a31 Març 2017

visites-guiades-mp-e-i-a1.jpg

Horaris:

Les visites es fan els dies d’obertura de la Tourist Info Vilafranca (fes clic ACÍ per a saber l’horari de la Tourist Info Vilafranca), en els següents horaris:

- Museu de la Pedra en Sec i Ajuntament: A les 11:00 i a les 17:30 h.
- Església i Ajuntament: A les 12:00 i a les 16:30 h.

No cal reservar prèviament (excepte les visites que es realitzen fora dels horaris preestablerts).
Els grups es tancaran 5 min. abans de l’inici de la visita. Per favor, siga puntual.

Lloc de sortida:

Tourist Info Vilafranca
Carrer Sant Roc, 1 - 12150 Vilafranca (Els Ports) - Castelló
Tel. 964 44 14 32 / 635 78 63 54

Preus:

- Museu de la Pedra en Sec i Ajuntament: General, 2€; Reduïda, 1,50€; Local general, 1€; Local reduïda, 0,50€.
- Església i Ajuntament: General, 2€; Reduïda, 1,50€; Local general, 1€; Local reduïda, 0,50€.
- Entrada conjunta al Museu de la Pedra en Sec, Església i Ajuntament: General, 3€; Reduïda, 2€;  Local general, 1€; Local reduïda, 0,50€.

Nota: El preu reduït s’aplicarà a: xiquets/es i joves de 5 a 18 anys; majors de 65 anys o pensionistes; famílies nombroses; persones desocupades; persones discapacitades; persones allotjades a Vilafranca, a la comarca Els Ports, l’Alt Maestrat i el Maestrazgo de Terol; visites reservades dos dies abans de la seva realització; etc.