Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Tauler d'anuncis Formacio i treball Ajudes i subvencions

Pròxims events

Exposició: “Silenci” (situació de les Dones Girafa).

3 Març 2017 13:00a26 Març 2017 13:00

expo-silencio.jpg

La Fundació Isonomia, mitjançant una exposició fotogràfica realitzada per Amparo Navas Roldán, visibilitza la situació de les “Dones Girafa”. Amb ella es pretén denunciar el silenci del martiri de les dones que sofreixen un dany físic irreversible ja que, des del mateix momento en què neixen van substituint els collars de coure per altres amb més espirals que fan baixar la clavícula comprimint la cavitat de les costelles cap a baix, el que produeix l’efecte de colls llargs, atrofiant a llarg termini els músculs del coll.

Lloc: Sales Gòtiques de l’Ajuntament de Vilafranca.

Durada: Del 3 al 26 de març de 2017.

Horari: Divendres i dissabte, de 10:00 a 13:30 h. i de 16:00 a 19:00 h.; diumenge, de 10:00 a 13:30 h.

Entitat: Fundació Isonomia i Ajuntament de Vilafranca.