Vilafranca acull el 28 de gener una jornada sobre tubericultura

Vilafranca acollirà el 28 de gener una jornada formativa sobre tubericultura. L’activitat l’ha organitzat l’Ajuntament de la localitat després de l’interès mostrat pels truficultors del municipi.

L’activitat es desenvoluparà a la sala d’actes de la Casa Social. L’enginyera agrònoma Llum Codina Romero oferirà una xerrada sobre els criteris bàsics per desenvolupar una plantació productora de tòfona negra.

A la vesprada es visitarà una plantació i hi haurà una demostració de recerca de tòfona amb gossos.