Vilafranca sol·licita a carreteres la retirada de la neu a les avingudes

L’Ajuntament de Vilafranca ha sol·licitat a la Conselleria d’Infraestructures la retirada de la neu a l’Avinguda de Castelló i part de l’Avinguda Llosar per facilitar el trànsit de vehicles.

Així mateix les pales contractades per l’Ajuntament de Vilafranca segueixen treballant en la neteja de camins de masies i explotacions ramaderes amb l’objectiu que puguin accedir camions per retirar animals i es pugui arribar fins a les granges per alimentar-los.

Així mateix el consistori segueix alertant del risc que suposa la caiguda de la neu de les teulades i demana als veïns la màxima precaució al respecte. A més es reitera la crida perquè els turistes no es dirigeixin a la localitat perquè no hi ha prou aparcament i interfereixen les tasques de neteja dels carrers.