Vilafranca celebra Sant Blai este diumenge

La tradició de la festa de Sant Blai torna com cada any a Vilafranca este diumenge 5 de febrer. La celebració compta amb un grup de majorals que s’encarreguen de la seua organització i de dur a terme els actes. La jornada festiva començarà a les 10:30 hores amb una missa en honor del Sant que comptarà amb la participació del Grup de Rondalla i Ball de Vilafranca.

A continuació, com és costum, es beneiran caramels en record de que Sant Blai és el sant al qual se li encomanen els problemes i mals de gola per continuar amb un aperitiu que oferiran els majorals a l’edifici de la Llotja.

Seguidament, la Rondalla de Vilafranca i el Grup de Ball realitzaran un recorregut pels carrers del municipi. Els actes finalitzaran a la vesprada amb l’Almoneda i el sorteig de pastissos al Parador.