Vilafranca presenta la segona edició del congrés educatiu l’EducAcció

El 20 de maig se celebrarà a Vilafranca la segona edició del congrés educatiu “L’EducAcció, Noves Experiències educatives als Ports i Maestrat”. L’esdeveniment tindrà lloc a la Casa de Cultura de la localitat.

Després de l’èxit de 2016 on centenars de docents es van reunir a la Vila arriba esta segona edició organitzada pel col·legi Don Blasco de Alagón, l’IES Vilafranca i l’Ajuntament de Vilafranca, amb la col·laboració del Cefire, la Diputació, voluntariat i tots els que presenten comunicacions.

Les inscripcions es poden realitzar a través del bloc del col·legi: escolavilafranca.blogspot.com i la web de l’IES: mestreacasa.gva.es/web/iesvilafranca. Les places seran limitades.

El 20 de maig, després de la recollida de la documentació, començarà la jornada amb la ponència de Toni Solano titulada “ABP, aprenem amb projectes”. Després de la pausa cafè prosseguirà Santiago Moll amb la ponència “Els 4 pilars de l’aprenentatge cooperatiu”.

A la vesprada Álvaro Bilbao impartirà una ponència que també estarà oberta a pares i mares. El seu títol: “El cervell dels xiquets explicat als pares i mestres”.

A més de les ponències també es presentaran nombroses comunicacions. Alberto Toro i Marta Arguis oferiran “Amb el nostre saber aprenem a ser”. Seguiran Juanjo Herrero i l’alumnat de primària amb “Bee bot, robòtica a infantil i primària”. David González exposarà “Aprendre a ser, una experiència pràctica a l’aula”. Ana Bono dissertarà sobre “Els 10 colors del talent informàtic”. Jordi Marín i l’alumnat de secundària explicaran la “Avaluació sense exàmens” i finalment Raül Gonzàlez i Lledó Queralt presentaran “L’incident”.