Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Concurs de la Portada del Llibre de Festes 2017.

14 Febrer 2017a2 Abril 2017

16996441_10155242906856435_244802737512201409_n.jpg

La Comissió de Festes 2017 convoca el Concurs de Portada del Llibre de les Festes 2017, en la qual poden participar totes les persones interessades que estiguen d’acord amb les següents bases, que es podran sol·licitar a l’Ajuntament de Vilafranca, l’Oficina de Turisme, així com a la pàgina de facebook de la Comissió o enviant un correu electrònic a: comissiovilafranca17@gmail.com.

1. Participants:

Es podran presentar al concurs totes les persones que ho desitgen. Els treballs han de ser originals i inèdits i no podran haver estat premiats a cap altre concurs. Cada participant podrà presentar 2 obres com a màxim. La Comissió declina qualsevol responsabilitat que pogués esdevenir per plagi.

2. Temàtica:

Els/les participants tindran plena llibertat temàtica, sempre que siga representativa i estiga relacionada amb les Festes Patronals i/o el poble de Vilafranca. A la portada haurà d’aparèixer el text: FESTES PATRONALS EN HONOR A SANT ROC 2017. De l’11 al 20 d’agost de 2017.

3. Tècnica, suport i format:

La tècnica serà lliure. Els originals es poden elaborar mitjançant qualsevol procediment sempre que la reproducció per quadricomia no presente dificultats. Els treballs s’hauran de presentar en paper fotogràfic i no aniran muntades ni recolzades en cap suport. La mida de l’obra serà de 20X30 cm. i la composició horitzontal. També es presentarà en format digital, gravat en un CD, en format .jpg o .pdf.

4. Entrega:

La presentació d’originals es farà a l’Ajuntament de Vilafranca des del dia 14 de febrer fins al dia 2 d’abril de 2017, ambdós inclosos. Els treballs hauran de presentar-se sense signar, sota un lema que figurarà a la part posterior de l’obra i també a l’exterior d’un sobre tancat dins del qual es faran constar: Nom i Cognoms, Adreça, Població, Data de naixement, N.I.F. de l’autor/a, telèfon de contacte i l’obra en format digital gravada en un CD. Adreça per a fer l’entrega:

AJUNTAMENT DE VILAFRANCA
Av. Llosar, 26
12150 Vilafranca (Castelló)

La Comissió no es responsabilitzarà de les pèrdues i/o danys causats durant l’enviament i/o recepció de les obres.

5. Premi:

El premi pel guanyador serà de 100€ i un abonament de les Festes 2017. L’entrega del premi es realitzarà el dissabte 15 d’abril de 2017, al poliesportiu, durant la realització del Torneig de Futbol Sala. Es comunicarà prèviament al guanyador per a que pugui assistir. Amb totes les obres presentades es realitzarà una exposició durant les festes.

6. Jurat:

El jurat, determinat per la Comissió, tindrà potestat per a la interpretació de les bases, així com per declarar desert el premi o suspendre l’exposició, si les obres presentades no compleixen els requisits o no tenen la qualitat suficient. La participació en aquest concurs implica l’acceptació plena del contingut de les seves bases i el que en elles es preveu.

7. Propietat de les imatges:

Les obres presentades passaran a ser propietat de la Comissió de Festes de Vilafranca 2017. Sempre que se’n faci ús, apareixerà mencionat/da l’autor/a.

8. Altres:

L’Organització del concurs es reserva la facultat de resoldre qualsevol contingència no prevista a les bases.

Més informació a comissiovilafranca17@gmail.com