Vilafranca dedica una jornada a la formació en tubericultura

Vilafranca ha celebrat la primera edició d’una jornada formativa sobre tubericultura organitzada per l’Ajuntament de la localitat. L’enginyera agrònoma Luz Cocina Romero ha ofert una xerrada sobre els punts bàsics necessaris per a la implantació reeixida d’una plantació de tòfona negra. Després de dinar els participants han visitat una plantació tofonera en la que s’ha desenvolupat una demostració a càrrec de Demetrio Ferrando, un dels truficultors més reputats de la zona.