Vilafranca consciencia als més joves sobre la igualtat de gènere

L’Espai Jove de Vilafranca ha acollit una de les activitats que amb motiu del mes de la dona s’estan organitzant a la localitat i a Morella. La campanya s’organitza baix el títol “De 8 a 8 per la dona” Responsables del programa Xarxa Jove i Creu Roja Joventut han impartit una xerrada sobre el paper de la dona en els mitjans de comunicació i el rol de gènere.

Dins el programa previst també s’ha organitzat el mural de la dona en els de Vilafranca i Morella. A més hi haurà photocalls en diferents municipis. Així mateix el proper 8 d’abril tindrà lloc la marxa per la dona a Vilafranca.