Vilafranca participa en la promoció Endavant Ports del Vila-real C.F.

Vilafranca, juntament amb altres municipis de la comarca dels Ports, ha participat en la promoció Endavant Ports que ha organitzat el Vila-real C.F. Els músics de les bandes de música de Vilafranca, Morella i Cinctorres han desfilat per la gespa de l’estadi del Madrigal. Personal dels municipis s’ha encarregat d’oferir informació sobre els atractius de la comarca. Entre ells estava Guillem Monferrer, tècnic de l’oficina de turisme de Vilafranca. La Junta Directiva del Vila-real ha rebut els alcaldes i alcaldesses de la comarca en aquesta jornada. Des de l’Ajuntament de Vilafranca s’ha agraeix al Vila-real aquesta oportunitat de donar a conèixer els pobles de la comarca. A més s’ha agraït la col·laboració dels músics per desfilar a l’estadi.

Promoció dels pobles

Alcaldes de la comarca