Vilafranca celebra la Marxa per la Dona

Vilafranca ha celebrat la Marxa per la Dona. En el recorregut al voltant de cinquanta persones han recorregut el traçat entre la seu de Creu Roja i l’escultura dedicada a la dona treballadora. Els i les assistents han desfilat amb samarretes de color morat al ritme de la batucada dels Green Gos. En el matí que ha combinat la reivindicació i bon ambient no ha faltat animació i xocolata. L’acte ha comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vilafranca, Creu Roja Joventut i el programa Xarxa Jove.