Trencaperols a Vilafranca

Dins de la programació cultural de Setmana Santa a Vilafranca al Parador de Festes ha acollit un matí infantil amb el grup d’animació Trencaperols. Els més menuts han pogut gaudir de tot tipus de jocs adaptats a la seva edat. Han pintat, han saltat als castells inflables, han pogut fer-se fotografies al photocall “pascuero”, s’han pintat la cara o han jugat a hoquei. Durant dues hores més d’un centenar de xiqueets i grans han gaudit amb les activitats.

Trencaperols a Vilafranca