Processó de divendres sant a Vilafranca

A la nit de divendres Vilafranca va viure a l’processó més solemne de la Setmana Santa. La processó del Sant Enterrament o del Divendres Sant va recórrer els carrers de la localitat. L’associació de de la Setmana Santa de la localitat va aconseguir que eixiren tots els passos de la parròquia. Alguns van desfilar amb carros de rodes i altres portats pels portants. La comitiva va recórrer els carrers de costum tancant la processó la Unió Musical de Vilafranca que va interpretar marxes per a l’ocasió.

Divendres Sant a Vilafranca